فروش بصورت حضوری دارید؟

بله

آدرس : تهران، خیابان لاله زار نو، نرسیده به چهارراه تقوی، ساختمان البرز 3، طبقه زیر همکف، واحد 13

ثبت سفارش بدون داشتن حساب کاربری امکان پذیر است؟

بله

شیوه ارسال محصولات به چه صورت است؟

ارسال سراسر ایران به شرح ذیل می باشد :

ارسال سفارشات به شهر تهران و  3 ساعت کاری از طریق پیک شهری می باشد

ارسال سفارشات به شهرستان 1 الی 3 روز کاری / از طریق تیباکس و باربری های مجاز می باشد

ارسال سفارشات بصورت پست سفارشی یا پست پیشتاز امکان پذیر است

[ توجه داشته باشید : در صورت موجود نبودن کالا ارسال محصولات حدوداً یک هفته کاری زمان می برد ]

هزینه ارسال محصولات بصورت میانگین چقدر است؟

ارسال سفارشات به شهر تهران توسط تیباکس بصورت میانگین 100.00 تومان می باشد

ارسال سفارشات به شهرستان ها بصورت میانگین 250.000 تومان می باشد

[ توجه داشته باشید : که تعرفه ها بصورت میانگین بوده و متغیر میباشد ]

چگونه پیگیری سفارشات خود باشم؟

1. از طریق حساب کاربری من > سفارش ها

2. با شماره 02162999392 داخلی 135 تماس حاصل فرمایید و با دادن شماره سفارش پیگیری نمائید

مهلت تست محصولات به چه مدت است؟

ضمانت بازگشت کالا تا حداکثر 7 روز می باشد

شیوه ارائه مشاوره برای محصولات به چه صورت است؟

مشاوره در تهران بصورت تلفنی و حضوری، رایگان می باشد

مشاوره در شهرستان ها فقط بصورت تلفنی، رایگان می باشد

چراغ های مولتی کالر و فول کار RGB بدون کنترلر RGB کار میکنند؟

خیر؛ تمامی چراغ های فواره که بصورت مولتی کالر و فول کالر هستند نیاز به کنترلر RGB دارند

هزینه نصب محصولات توسط (کارشناسان فنی شرکت) چقدر است؟

بصورت میانگین برای هر محصول 500.000 تومان می باشد.

[توجه داشته باشید : که تعرفه ها بصورت میانگین بوده و متغیر میباشد]

در صورت عدم نصب محصولات توسط (کارشناسان فنی شرکت) از گارانتی ساقط میشود؟

خیر، در صورت نحوه نصب صیحیح توسط خودتان با توجه به رعایت شرایط گارانتی هیچ مشکلی در پی نخواهد داشت

1. چراغ فواره : دارای یکسال گارانتی می باشد

2. نازل فواره : دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد

محصولات توسط (نمایندگی) قابل تعمیر هستند؟

بله، در صورتی که محصول قابلیت تعمیر را داشته باشد

[توجه داشته باشید : تعمیر محصولات به شرایط گارانتی بستگی دارد و چنانچه از گارانتی محصول گذشته باشد یا ساقط شده باشد هزینه آن بستگی به نوع نقص فنی دارد]

در صورت مشکلات فنی (اعم از؛ هنگام خرید، باز نشدن سایت و...) باید چیکار کنم؟

گاها خیلی کم پیش میاد که با خطا مواجه میشوید

مرحله اول : کش (حافظه پنهان)  مرورگر حذف کنید

مرحله دوم : باید صبر نمائبد و 12 ساعت دیگر مجدد تلاش کنید

مرحله سوم : در صورت نیاز با شماره 09011087773 تماس حاصل فرمایید با بصورت پیامک گزارش دهید

خبرنامه فروشگاه چیست؟ و عضویت در آن چه مزایایی دارد؟

با عضویت در خبرنامه فروشگاه ما میتوانید از جدیدترین محصولات و با از مقالات متعدد ما با خبر شوید

 

خبرنامه فروشگاه ما شما را ار پیشنهاد ویژه محصولات اطلاع رسانی می کند

جوابتون رو پیدا نکردید؟