- نازل اگزوزی
- نازل بارانی
- نازل برگی
- نازل پرده آب ثقلی (لبریز)
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1اینچ 50سانتی مدل NPSST1-50
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 100 سانتی مدل NPSST1-100
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 80 سانتی مدل NPSST1-80
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 60 سانتی مدل NPSST1-60
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 40 سانتی مدل NPSST1-40
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 30 سانتی مدل NPSST1-30
- نازل پرده ای ثقلی استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 20 سانتی مدل NPSST1-20
- نازل پفکی
- نازل پنجه ای
- نازل رقص شیطان
- نازل شوتر پرده آب
- نازل شوتر پرده ای استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 100 سانتی مدل NSHPST1-100
- نازل شوتر پرده ای استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 80 سانتی مدل NSHPST1-80
- نازل شوتر پرده ای استیل 304 نگیر توپیچ 1,1/4 اینچ 60 سانتی مدل NSHPST1.1/4-60
- نازل شوتر پرده ای استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 40 سانتی مدل NSHPST1-40
- نازل شوتر پرده ای استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 30 سانتی مدل NSHPST1-30
- نازل شوتر پرده ای استیل 304نگیر توپیچ 1 اینچ 20 سانتی مدل NSHPST1-20
- نازل شوتر پرده ای استیل 304 نگیر توپیچ 1 اینچ 50 سانتی متر مدل NSHPST1-50
- نازل کرتین پلکسی (شیشه ای) مدل NKP72*38
- نازل طبقاتی چلچله
- نازل قارچی چتری
- نازل قارچی استیل بلند دو حالته روپیچ 1 اینچ توپیچ 3/4 اینچ مدل NGSR1T3/4
- نازل قارچی پودری فنری کوتاه آبکاری کروم توپیچ 1/2 اینچ مدل NGKT1/2
- نازل قارچی کوتاه دوحالته روپیچ 1/2 اینچ مدل NGKR1/2-2
- نازل قارچی استیل بلند دوحالته روپیچ 1 اینچ مدل NGSR1
- نازل قارچی استیل بلند دوحالته روپیچ 1اینچ مدل NGSR1-30
- نازل قارچی استیل بلند دوحالته توپیچ 1.1/4-1اینچ مدل ngst1-1.1/4-30
- نازل قارچی کوتاه دوحالته توپیچ 1/2 اینچ مدل NGKT1/2-2
- نازل قل زن
- نازل کارواشی
- نازل کاسکد
- نازل کرتین
- نازل کمیت
- نازل کمیت آبکاری کروم توپیچ 1 اینچ خروجی 6 میلیمتر مدل NKKT1-6M
- نازل کمیت آبکاری کروم روپیچ 1 اینچ خروجی 10میلیمتر مدل NKKR1-10M
- نازل کمیت آبکاری کروم روپیچ 1/2 خروجی 12میلیمتری مدل NKKR 1/2-12M
- نازل کمیت آبکاری کروم روپیچ 1/2 خروجی 8میلیمتری مدل NKKR 1/2-8M
- نازل کومیت آبکاری کروم توپیچ 1 اینچ خروجی 10میلیمتر مدل NKKT1-10M
- نازل کومیت آبکاری کروم توپیچ 1 اینچ خروجی 17میلیمتر مدل NKKT1-17M
- نازل کومیت آبکاری کروم توپیچ 1 اینچ خروجی 13میلیمتر مدل NKKT1-13M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 1 اینچ خروجی 12میلیمتر مدل NKKR1-12M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 1/2 اینچ خروجی 3میلیمتر مدل NKKR1/2_3M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 1/2 اینچ خروجی 5میلیمتر مدل NKKR1/2-5M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 1/2 اینچ خروجی 6میلیمتر مدل NKKR1/2_6M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 3/4 اینچ خروجی 10میلیمتر مدل NKKR3/4-10M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 3/4 اینچ خروجی 8میلیمتر مدل NKKR3/4_8M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 3/8 اینچ خروجی 1میلیمتر مدل NKKR3/8-1M
- نازل کومیت آبکاری کروم روپیچ 3/8 اینچ خروجی 3میلیمتر مدل NKKR3/8-3M
- نازل کومیت آبکاری کروم شیردار روپیچ 1/2 اینچ خروجی 5 مدل nkkr1/2_5ms
- نازل کومیت برنجی شیردار روپیچ 1/2 اینچ خروجی 5 میلیمتر مدل NKBR1/2_5MS
- نازل کومیت بلند زن آبکاری کروم روپیچ 1 اینچ خروجی 10 میلیمتر مدل nkkr1-10mb
- نازل کومیت بلندزن آبکاری کروم روپیچ 3 اینچ خروجی 16 مدل NKKR3-16MB
- نازل کومیت بلند زن آبکاری کروم روپیچ 1 اینچ خروجی 7میلیمتر مدل nkkr1-7mb
- نازل کومیت بلندزن استیل توپیچ 1 اینچ خروجی 8میلیمتر مدل nkst 1-8mb
- نازل کومیت آبکاری کروم شیردار روپیچ 3/4 اینچ خروجی 6 میلیمتر مدل NKKR3/4_6MS
- نازل مه پاش
- نازل نمکدانی
منشور اخلاقی شرکت
اصل 1 (اخلاق تجاری)
توجه و پایبندی راسخ به درستی، راستی و احترام پایبندی به اصول تجارت بر مبنای احترام و مسئولیت پذیری. هم سویی با قوانین حاکم برکشور، حفظ و ایجاد استانداردهای اخلاقی در تجارت. دوری از سیاست های جانب دارانه و افراطی. پیروی از رقابت آزاد، منصفانه و بر طبق قوانین تجاری و اخلاقی تعریف شده در بازارهای بین المللی و منطقه ای . توجه به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت حتی در جهت تعالی شرکت های رقیب پایبندی به استراتژی برد – برد در ارائه خدمات . تأکید بر فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 2 (تعهد کارکنان در قبال شرکت)
در مقام خدمت، اولویت خُلق و خوی نیکو و گشـاده رویی، در نهـایت ادب، تواضع و دقت، در جهت انجام وظایف محــوله احترام به قوانین و ضوابط سازمانی و رعایت آن رعـایـت آراســــتگی ظاهـر و بــاطن پایبندی به صداقت و درستی،انصاف، فرهنگ کار گروهی، خودباوری، آموزش پذیری، تعهد و پایبندی بر تعلقات سازمانی واحترام به همکاران در جهت ایجاد محیطی سالم حفظ اسرار و عدم ارائه اطلاعات محرمانه سازمان به دیگران . داشتن وجدان کاری و بکارگیری تمام سعی و توان خود برای انجام وظائف محوله. عدم تبعیض (نژادی، قومی، خویشاوندی، مذهبی، جنسی حفظ حریم شخصی و آزادی دیگران.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 3 (پاسخگوئی به مشتریان)
تأکید بسیار بر جلب رضایت مشتری و انجام خواسته های بحق آنان پاسخگوئی صادقانه، وقت شناسی،تعهد و دقت در ارایه خدمات مطلوب وصریح و توأم با احترام به مشتری امانت داری، صداقت، تواضع و مسیولیت پذیری در قبال مشتری . فراهم آوردن امکانات ارامش خاطر مشتری، انجام به موقع امور و جلو گیری از اتلاف وقت انان
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 4 (رفتار غیر تبعیض آمیز)
تأکید بر معیار اصلی پیشرفت حرفه ای کارمندان، قابلیت و توانمندی، دانش و تجربه آنان در انجام وظایف، احساس مسئولیت و میزان وابستگی و علاقمندی
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 5 (حفاظت از اطلاعات و دارایی های شرکت)
حفاظت از تمام اطلاعات موجود در شرکت به غیر از موارد غیر قانونی و مواردی که در با اصول اخلاقی و تجاری در تضاد است حفاظت از تمامی دارایی های شرکت که در اختیار آنان قرار داده شده اعم از مادی و غیر مادی مانند متد های مارکتینگ ، اطلاعات مشتریان و برنامه های مطالعاتی و توسعه شرکت و … . پیگیری قانونی در صورت هرگونه تخلف یا اقدامات غیرقانونی
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 6 (معاملات)
تابعیت تمامی معاملات شرکت و شرکت های وابسته از قوانین حاکم کشور و قوانین تجاری و اخلاقی شرکت . عدم تأسیس شرکت توسط کارکنان بدون اطلاع مدیران ارشد به دلیل در اختیار بودن کلیه اطلاعات
اصل 7 (رشوه گیری و قبول هدایا و سایر مزایا)
عدم ورود شرکت به حوزه رشوه خواری و رشوه دهی به هر شکل و صورتی عدم موافقت کارمندان و نمایندگان با پرداخت های پورسانت های غیر متعارف
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 8 (خط مشی اخلاقی مدیران در قبال کارکنان)
تأکید بر آموزش و ارتقاء سطح دانش و توانمندی های همکاران، فرصت ارتقاء شغلی، تأمین رفاه، برخورداری از حقوق عادلانه و مکفی، نظام عادلانه پاداش، سعی در آسان بودن ارتباطات سازمانی، شایسته سالاری ارائه مشاوره و راه حل های متفاوت جهت ارتقاء سطح عملکرد کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان . پیگیری انطباق رفتار کارکنان با این منشور
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 9 (کمک های فرهنگی و نیکوکارانه)
تأکید شرکت در جهت کمک به مؤسسات آموزشی و فرهنگی و یا کمک های نیکوکارانه به مؤسسات خیریه بصورت شفاف را جزء تعهدات اجتماعی
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 10 (خط مشی اخلاقی در قبال رقبا)
تأکید بر احترام به رقبا، رویکرد منصفانه، پرهیز از تخریب و تبلیغات سوء، پرهیز از برقراری روابط مالی با اشخاص ذی نفوذ در شرکت های رقیب و حفظ حریم و راز داری رقبا
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 11 (تضاد بالقوه بین منافع خصوصی کارمندان و منافع شرکت)
جلوگیری از عدم تضاد ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی کارمندان به دیگران اطلاع کامل مدیران از اقداماتی که ریسک شهرت یا تضاد منافع بالقوه ای وجود دارد
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
اصل 12 (الزامات و انتظارات)
تأکید بر پایبندی کارکنان به اصول رفتاری و اخلاقی
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________